Sportlov

Veckan har gått jävligt segt men ändå väldigt snabbt. Lovet är nästan slut och vad tusan har jag gjort? hmm...få tänka efter, varit hos farmor, chillat, tränat(1 gång:S) och åter chillat med några kompisar. Inte mycket SPORTLOV har det varit iaf. Jag ska skärpa mig nu! Från och med nu är det dags att sätta fart här, jag ska fokusera på skolan, träning, kompisar och festa!!:D och fram för allt ska jag ta hand om mig själv och sluta tänka så förbannat mycket, livet blir bara segare då. Ikväll blire bio med Linsi och kompani. Det blir att se den efterlängtade filmen Män som hatar kvinnor! Eftersom man har läst böckerna måste man ju bara se filmen:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0