Shopping=)

Idag skulle jag och Johannes leta reda på en ny bikini till mig men efter en affär med sådana blev jag less. Plus att många butiker inte ens har börjat med det än. Men det blev dock två tröjor från H&M istället. Alltid kommer jag hem med någonting när jag varit på stan. Att fika när man går på stan är nästan ett måste så självfallet blev det fika idag med. När vi gick förbi Roasters såg jag att dem hade öppnat igen och blev nyfiken på hur det såg ut där inne. Johannes kom då på idén att vi kan ju faktiskt fika. Så det gjorde vi. Det var jättefint där inne nu och stort har det blivit! :D

                                                Dagens fika:

                            


                      Varm choklad                             Morotskaka

Kommentarer
Postat av: Anton

Jäklar vad mycket du har börjat blogga! :O

Tror att du är på rätt spår att hitta tillbaka till dig själv :)

2009-03-17 @ 20:57:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0