Kultan

Idag har varit värsta dagen på väldigt länge må jag säga. Jag satt och skrev biologiprov i över två timmar och jag skrev HELA tiden. Man hade knappt tid att tänka så stressigt var det. Egentligen var det meningen att man skulle hinna det där på en lektion vilket är 80 min men det kan jag ju säga att det hade jag inte klarat! Superstressad var jag iaf efter provet för då hade jag missat hela lunchen och mer än hälften av svenskan där jag skulle skriva klart mitt PM inför talet på tisdag. Det fick jag istället göra på engelskan så jag missade grammatik ´som jag verkligen behöver göra för jag suger i engelska. Sedan på idorttsfyssen så hade jag glömt mina saker hemma så kunde inte jobba och vi har redovisning på måndag. Därför så bör jag jobba nu och inte skriva här men när jag läste nemi så var jag bara tvungen att lägga in den här så varför inte skriva lite också? 


                         


Kommentarer
Postat av: Linsi

stackare. men du... nemi är det sämsta som finns

2009-03-18 @ 21:25:28
URL: http://forawhile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0