Helg

Jaha då var sportlovet 2009 slut då. Men trots att jag själv tycker att jag inte gjort ett skit så har jag hunnit med en del. Varit med kompisar och haft kul har jag iaf hunnit med:) Som sagt så var jag, Linn, Johanna och Filippo på bio i fredags och såg Män som hatar kvinnor. Innan bion så gick vi och köpte dricka och lite godis på kioskbaren mitt emot och gick och satte oss på max. Johanna ville smaka Linns dricka men Linn ville dricka först så Johanna tröck lite för hårt på flaskan precis när Linn skulle ta den i munnen. Gissa hur det gick? Linn fick dricka på byxorna och fick den här minen på läpparna:            
     
              

Johanna denna:

              

Och filippo:



              

Kommentarer
Postat av: ' emelie berglund '

där är han ju! =)

2009-03-12 @ 22:15:17
URL: http://Likeadream.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0