Fredag

Morgonen började med att väckaren ringde vid kvart i sju. Somnade om till åtta då den ringde igen. Ska jag vara helt ärlig så ville jag inte kliva ur den varma sängen så jag stannade under täcket tills klockan närmade sig halv tio. Jag kan tala om att min lektion börjde tjugo minuter senare men det sket jag fullständigt i. Någongång måste man väl få ta lite sovmorgon! Det första jag gjorde när jag kom till stan vid elva var att möta upp med Linn på Stinas Mat och för att käka palt:D Sedan kom Pasi förbi och snackade lite men hann inte prata särskilt länge för min lektion började tolv. Fysik och kemi var vad som väntade resten av dagen men jag spenderade lektionerna med att halvt om halvt lyssna på vad läraren sa och spela quadrapop på Hahlins mobil ;)

På kvällen kom Johannes och hämtade mig så stack vi och bowlade. Helt otoligt så fanns det flera lediga banor men det var ju trots allt plannja så kanske hade med det att göra. Efter att ha spelat i en timme var min arm helt slut och jag svettades som en tok. Det var skönt att komma ut efter det kan jag säga. Hungrig och törstig var jag också så vi gick och käkade på max. Det var väldigt länge sedan jag åt där innan igår faktiskt. Med lite mat i magen gick vi en promenad runt stan innan det var dags att börja rulla hemmåt. Skulle nämligen upp tidigt dagen därpå eftersom 98orna har Leos Cup i Råneå.

                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0