En lördag i boden

Att sitta och njuta av en härlig lördag i en av nordpoolens bubbelpoolar är något att fördra! Det var nämligen det jag gjorde igår. Först var det bad, sedan handla, ta det lugnt, laga mat, äta mat, hyra film och se film. Så såg min lördag ut denna vecka och det var en riktigt härlig en också! Sedan när jag skulle ta bussen hem hade jag inte räknat med att nattbussen till Luleå skulle kosta 102 kr utan typ 70 så när jag hoppade på bussen hade jag inte tillräkligt med pengar. Jag ringde Johannes som just börjat gå för att se om han hade några pengar vilket han inte hade. Jag hade tur att busschauffören var snäll annars hade jag inte tagit mig hem;)


Kommentarer
Postat av: johannes

Haha ja du har tur att de finns snälla chaffisar ;),min plånbok låg ju förövrigt kvar i lägenheten :P

2009-03-22 @ 19:56:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0