Road trip!

Efter många om och men hade slutligen jag, Jonas, Filippo och Adde bestämt oss för att göra en liten road trip till Jonas släktings stuga som ligger mellan älvsbyn och arvidsjour. Jag och Adde som aldrig hade varit där föreställde oss att stugan skulle vara ganska stor som en "normal" stuga. Men när vi får syn på det lilla pytteskjulet tappade vi hakan. Vars är den stora stugan? Tänkte vi. Vi trodde det vi såg var dasset. Men det visade sig att det var det som var stugan som egentligen är gjord för två. Det fanns en våningsäng där varje säng var ca 70 cm som vi låg två stycken i och trängdes. Det blev iaf ganska varmt efter ett tag!
   Vi hade med oss vin, trocadero, cola, korv, godis och nå mackor. Självklart lite vatten och fiskespön också. Min fiskelycka varade inte länge. Eller egentligen hade jag väl ingen fiskelycka alls. Efter kanske 7-8 kast sår jag att linan hade tjorvat ihop sig och att det var anledningen till att det inte gick att kasta så långt. Vad tror ni hände då? Jo då fastnade draget i ett träd som låg på botten och jag fick inte bort det! Otur. Jag och Adde nöjde oss med det och gick och satte oss vid elden och pratade och lyssnade på musik istället. Det var en riktigt mysig och trevlig tillställning som gärna får göras om:)

                  

                   

                  


Kommentarer
Postat av: ♥ Emelie Berglund ♥

hahahahahaha de var inte stort xD

2009-06-10 @ 13:51:05
URL: http://Likeadream.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0