Hurtigbullar!

Det var egentligen tänkt att vi skulle vara till Jonas farbrors stuga och fiska i dag men det blev inställt så vi tog en långpromenad istället. Vi startade från snällergränd och traskade hela vägen till storheden där vi handlade på Ica Maxi. Vi fortsatte i rask takt till Dollar Store där vi köpte lite diverse hushållstillbehör. Efter en lång runda var vi utmattade och ville hem fort. Vi timade bussen precis och kom hem precis då filippo ringer och hör om vi är hemma. Nu har "the bitches" precis kommit tillbaka från pizzerian med deras jävla pizzor som dom har tjatat om länge. Själv åt jag lite nudlar som skulle föreställa min lunch.
   Nu väntar degen på mig i köket som vill bakas ut så det är väl bäst att jag makar mig dit så den inte blir arg på mig;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0