Grattis studenter!

Idag är sommarlovet igång och det har varit en fantastisk dag! Jag vaknade upp bredvid min pojkvän Jonas som var lite lätt bakis men det var ändå jag som hade sov längst. Kan ha att göra med att jag bara sovit ca 5 timmar/natt de senaste 4 dagarna. I torsdagas var det klassfest på storsand som i och för sig inte var så mycket till klassfest. Mer idrottsfest, men riktigt trevligt var det! Efter att alla börjat dra vid tolv drog jag Mikko, Anton och Tom in till stan och kollade om några fortfarande var kvar på udden. Där fann vi några andra idrottselever som vi hängde med ytterligare någon timme innan vi började våran färd hemmåt. Jag sov nog inte förrän fyra och vaknade och somnade hela tiden från sju till nio:S Men det var lätt värt det, hade sjukt kul!
    Återigen till denna dag. Efter jag hade klivit upp vid tolv for jag hem och hämtade moppen och gymkläder och drog och tränade i en timme. Efter det mötte jag upp Jonas på storheden där vi handlade mat och köpte gardinstänger som vi sedan satte upp när vi kom hem. Jag lagade en jättegod middag som bestod av bbg-potatis och lövbiff med fetaost och soltorkade tomater i. Det blev även brunsås och sallad till. Väl mätt och belåten spelade vi Kampen om Luleå med David. Jag vann och David fetlosade;)

Kommentarer
Postat av: jonas

Maten var skit goood gumman =)

2009-06-13 @ 22:21:44
Postat av: Anton

Ååh, den maten kommer man ihåg, är typ en av dina specialiteter Linn^^

2009-06-14 @ 01:01:59
URL: http://frommarn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0