Där satt det!

Utklassning i högsta grad var det ID2NVA gjorde idag på idrotten. Vi spelade brännboll mot idotts-samhällsklassen och vi vann med typ 70 p;) Vi frivarva typ hela tiden och vi hade världens laganda. Vi hade dock inte hela klassen närvarande. Men jag antar att många inte står ut de sista dagarna då man bara ha betygssnack i de flesta ämnena. Men det är väldigt härligt att bara chilla och sitta utanför hälsans och sola! Det är ungefär det min dag har bestått av. Kemi, gymma(typ 20 min), sola, äta, sola, matte, sola och sedan idrott ute;)
    Nu är det snart dags att fara iväg till stan igen. Jag och Linn tänkte mygla in oss på vår ruset. Haha, det är ju trots allt allmän väg och vi vill bara springa så va fan;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0