OTH-mys

Snart anländer min bästa polare Linn. Skulle tippa på att hon klilver in genom dörren om några minuter bara. Vi ska käka något gott och sen se lite efterlängtade OTH-avsnitt. För er som inte vet vad OTH är så kan jag ju tala om att det är en serie som egentligen heter One Tree Hill. Avsnitten vi ska se har funnits länge men vi är dåliga på att ta oss tid att se dom. Men eftersom det har varit bra väder större delen av sommaren så kan man ju inte sitta inne och se tv.
     Jag hoppas att Mamma och dom kommer snart, jag börjar bli riktigt hungrig. Har jobbat hela dag så känner mig lite halvslut. Ikväll ska jag ligga 20 min på spikmattan sedan läsa och ta en bastu eller ett bad. Längtar*


Tjingaling, tjingalo:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det finns inget mysigare än att mysa till OTH med dig gumman<3

Älskar de stunderna!

2009-07-23 @ 21:15:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0