Nattlöpning!

Igår när jag satt på rast på jobbet fick jag för mig att jag skulle fara och springa efter jag hade slutat. Vilket är 23.00. Jag vågade inte springa själv så ville få någon med mig. Anton ställde upp trots att han skulle upp tidigt för att han började 7 dagen därpå. Väl uppe på ormberget var jag väldigt taggad och vi sprang 5,4 km. Efteråt blev det dusch och mat innan sängdags, vilket blev vid halv två kanske. Hur härligt som helst! Det kommer jag lätt göra om. Det är så varmt att springa på dagen så då är det perfekt att springa på natten när man jobbar sent! Det kommer bli lite svårare att göra det nu till veckan då jag jobbar förmiddag och vill gå och lägga mig tidigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0