FULLT ÖS!

Ja jävlar vad jag hade kul igår. Jag och Anton anlände till Gabbi vid sjutiden där vi tog vårat första glas starkt. Efter ett tag kom Mört och då for vi vidare till stan och tittade in hos Palle ett tag innan vi skulle börja gå till bussen. Partyt var i full gång och bussresan till Piteå gick ovanligt fort. Väl i Piteå knallade vi till entrén och betalade in oss sedan gick vi direkt och kollade på Dead By April där vi träffade Heidi, Emelie, Linn och Malin. Efter det var det dans i partytältet tills det började kurra i våra magar! Det var ritkigt gott med pizza för en gångs skull. Lite senare träffade vi även på Martin, Tobias, GG och några andra innan vi begav oss mot babylonscenen igen för att se Melody Club! Jag måste säga att det var roligaste utekvällen på länge:D

Kommentarer
Postat av: Anton

Jajemensan! :D Det var en superkul kväll/natt och jag ser fram emot att ränna runt på LK med dig och Linn^^ Synd bara att det inte finns något partytält på LK :(

2009-07-25 @ 16:11:56
URL: http://www.frommarn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0