Nyårsafton 2008

Jag började sista dagen på året att fara till Linn vid lunch tid. Linn som precis hade kommit hem från spanien då hade köpt en lite present till mig:) Jag hade inte någon som helst aning om vad det kunde vara. Med spänning öppnade jag paketet och fick en Don Simon träda fram under pappret! Ni fattar inte hur glad jag blev. Det var nämligen så här, för er som inte vet vad Don Simon är för något, att när jag och Linn var i spanien förra vintern pimplade vi apelsinjuice. Vi köpte först tropicana men på en butik hade dem inte den och det var då vi hittade Don Simon och sedan dess har vi snackat om honom(juicen) ofta:D Jag och Linn har så sjukt kul tillsammans så vi kan till och med börja asflabba för en apelsinjuice!! Hur som helst så hade Linn nu köpt en "riktig" Don Simon i tetrapack och tagit med den hem till mig. Det finns nämligen Don Simon att köpa på vissa butiker här i Luleå men det är inte samma sak, Don Simon från spanien är mycket godare:)

Dagen fortsatte med allt för hög hastighet. Vi åt en fantastiskt god middag bestående av älgkött, bbq-potatis och ost! Till efterrätt blev det chokladfondue med olika frukter, spelade wii och sedan vid tolvslaget drog vi in till stan och kollade på fyrverkerierna:) 

                                              
                                       


Kommentarer
Postat av: Linn

I love Don Simon<33

2009-01-04 @ 22:17:15
URL: http://forawhile.blogg.se/
Postat av: emelie berglund

Jaa, vi måste göra de! åh jag som är sjuk just nu .. bådar inte gott :S

men men ...

2009-01-05 @ 12:51:55
URL: http://emelieberglund.blogg.se/
Postat av: isabelle

Don simon är sjukt gott :) bra av er!

2009-01-09 @ 16:42:35
URL: http://isabelita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0