God Jul i efterskott=)

Idag hittade jag värdens fynd. Jag och Linn var på en kiosk och skulle köpa lite godis. Jag hittade en chokladkalender! Hade tänkt köpa en före jul men blev lite lat och sket i det. Nu är det ju perfekt att köpa för nu får man ju äta dem i vilken takt men vill. Inte bara en per dag;) Det bästa med det var att den bara kostade 5 kr så jag tvekade inte en sekund:D Jag älskar verkligen chokladen i dessa kalendrar så jag har varit supernöjd hela dagen. Nu har jag just pluggat kemi, har som sagt prov på fredag och känner mig lite småstressad över att jag inte ska komma ihåg nå:( Sen blir det inte bättre för att jag har hosta och är trött hela tiden...Nu höll jag på att somna igen som igår fast denna gång över kemiböckerna. Vet inte vad det är med mig. Jag tycker jag sover nog länge och jag var till och med utvilad i morse när jag vaknade.

                                             

Kommentarer
Postat av: josefine

Nu har jag fågestund i en vecka så det är bara att fråga på. Var inte blyg!

2009-01-26 @ 11:41:05
URL: http://josefinelind.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0