Förkyld:(

Just nu sitter jag hos Anton och väntar på att han ska kila ner och sätta på bastun om han nu inte redan har gjort det. Vad vet jag, han står här bredvid mig och läser instruktioner till nå spel. Min näsa bara rinner och är täpp och jag har skola imorgon och känner att jag verkligen skulle ha behövt plugga kemi men jag orkar verkligen inte det! Har trots allt kemi första lektionen imorgon och sedan hål i 3 timmar så skjuter nog upp det lite till. Har iaf läst lite under lovet, faktiskt ett och ett halvt kapitell. Frågan är bara om jag kommer ihåg nå av det:S Tror det iaf, kanske lite om jag har tur. Vill ju verkligen satsa på att få bra i naturämnena men just nu känns det lite trögt. Hade ju tänkt ladda om batterierna och verkligen ta tag i kemin och fysiken efter jul men året börjar med att ja 'är sjuk med ingen motivation alls:( Har två veckor på mig innan vårterminen sätter fart på riktigt. Tills dess borde jag vara frisk!=)

                                                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0