Feber

Imorse vaknade jag vid fem och var alldelses kokhet men frös samtidigt, alltså en typsik frossa. Suck, feber första dagen i skolan, hoppas jag inte missar allt för mycket men samtidigt kände jag hur skönt det var att få ligga kvar i sängen och bara mysa hela dagen och krya på sig så jag kan dra mig till skolan imorgon. Självklart är det inte skolan jag vill till men jag och Linn ska ha spakväll så vill ju inte missa det=) Jag gav nämligen henne ett egendesignat presentkort på en spakväll hos mig. Hon har ingen aning om vad som väntar förutom några saker som vi har planerat in tsm. Hur kul som helst ska det bli och på lördag blir det tjejkväll med filmer som man borde ha sett man har inte sett;)

Tjorå, ska kanske ta på mig nå mer än morgonrock. Jag brukar inte vara den som ligger i sängen så här länge. Känns lite konstigt, har inte varit sjuk/sängliggandes på flera år känns det som, men men bättre att förkyldningen bryter ut ordentligt och låter bli att återkomma 2-3 ggr innan man är helt frisk och kan börja träna igen:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0