Ibland är livet svårt

Varför ska livet vara så svårt ibland? Jag antar att det är det som är meningen med livets gång. Att man ska ha upp och nedgångar. Har man inga nedgångar kommer det aldrig bli bra på de sätt man vill. Man lär sig inte uppskatta de bra stunderna om man aldirg får känna de dåliga. Just nu är mitt hjärta trasigt från alla håll och kanter och just för tillfället kan jag inte göra annat än att försöka rulla vidare och lära känna mig själv och verkligen uppskatta mig själv. Jag har inte varit mig själv på senaste och bara varit upptagen med att rulla på med allt som verkar vara min vardag. Tills jag en dag vaknade upp och insåg hur dåligt jag egentligen mår. Som tur var har jag mina vänner. Framför allt min bästa kompis Linn som alltid finns där för mig och vi har alltid varandra i alla väder! Hon står här bredvid mig just nu och spelar piano och sjunger. Jag älskar hennes musik! Hon har ju skrivit en egen låt som är den bästa låten jag har hört på väldigt länge. Ni skulle bara höra, så bli inte förvånade då ni ser henne på idols nästa turné :) Även om hon inte inser det själv så har hon en jättefin och speciell röst som är ämnad att få höras i radio och tv och framför allt på många scener runt om i Svergie.

Tycker om dig gumman! <3

Kommentarer
Postat av: Linsi

Du är bäst gumman<3 Kom ihåg det alltid!!

2009-02-05 @ 22:01:04
URL: http://forawhile.blogg.se/
Postat av: Din pälskling

Hej älskling.

Har säkert läst det senaste blogg-inlägget 1000 gånger och väntar ivrigt på nästa inlägg!

har tänkt efter och kommit fram till att jag har kollat din blogg mellan 2-4 gånger varje dag sen den där söndagen...

Saknar dig nå otroligt mycket!!! <3

2009-02-11 @ 19:07:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0