Slutet innebär alltid början på något nytt

Bara några minuter efter jag publiserade mitt förra inlägg ringde Anders och berättade att morfar hade dött. Från den sekunden beslutade jag mig för att jag inte ska röka mer. Det är inte värt det. Du skadar dig själv, du skadar naturen och sorgligt nog din omgivning också. Jag hoppas att alla som röker kommer till insikt någon gång i livet att det är inte är värt besvären. Att ha styrkan och psyket att sluta, det är allt vad som krävs. Sedan hoppas jag att många har styrkan att överhuvudtaget aldrig börja. För vissa är det bara en självklar sak, att man inte ska röka, man tänker aldrig testa, men för andra kan det vara många i ens närhet som röker och plötsligt så är man fast i det själv.

Lita på ditt omdöme och var inte rädd för att säga ifrån!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0