Känn friden medan du kan

Mycket i skolan? Ett tips, stressa inte upp dig! Börjar du stressa får du bara ännu mindre gjort. Våga lita på ditt undermedvetna att allt kommer lösa sig i morgon! Det är en sak som jag har kännt de senaste veckorna. Jag har haft prov efter prov, uppgift efter uppgift som har legat och tryckt. Jag har pluggat så mycket jag kunnat och gjort mitt bästa som förhoppningsvis räcker för att uppnå det betyget jag vill ha. Det är viktigt att man tar sig tid för andra saker än bara plugg under en "prov-period" så man får rensa skallen lite. Skippa heller inte träning, sömn eller andra faktorer som du vanligtvis brukar syssla med! En bra och sund hälsa förbättrar förmågan att plugga. Tänk på det nästa gång du har mycket i skolan eller på jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0