Det som varit

Jag måste väl börja med Linns överraskningsfest som ägde rum den 4/4. Det enda hon visste från början var att vi skulle fara och åka slalom i måttsund på dagen och att hon skulle ha med sig festkläder till kvällen. Vid lunch kom Jimmie och Viktor som en överraskning och åkte med oss tills vi skulle fara hem. Mamma agerade chaufför och körde oss till Johanna där vi duschade och käkade. Hon visste inte vad vi skulle äta och hon blev väldigt glad när det blev hennes favvorätt,palt!
   Efter maten var det dags att fixa iordning sig inför fest men vi hade ett litet krux. Vi hade inte köpt groggvirke så jag fick med mig Linn ut i kylan för att traska till statoil. Det tog längre än vad hon hade trott. Vi sa att det tog ca 25 min att gå men i själva verket skulle det ta 45. När vi väl var tillbaka hos Johanna pratade vi lite med hennes mamma innan alla hoppade fram med tutor och serpentiner. Linn blev verkligen så överraskad och rädd som jag hade tänkt mig, hon rent utav hoppade in i väggen av rädsla och förvåning.
   Festen hade startat men bara en liten till överraskning väntade. Vi skulle inte vara hos Johanna utan vi hade gjort iordning med ballonger och serpentiner m.m. i min gamla lägenhet i kyrkbyn och där hade vi riktigt kul hela kvällen:D Måste ju nämna att jag träffade min nuvarande pojkvän Jonas den kvällen så det var inte bara Linn som fick en riktigt lyckad kväll/natt!:)

Kommentarer
Postat av: Jonas

Naww vad du är söt:) , jo det blev juh en helt lyckad kväll alltså :)

2009-04-26 @ 23:49:10
Postat av: Linsi

Bästa överraskningen i mitt liv lätt<3

2009-05-04 @ 22:50:29
URL: http://forawhile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0