Yeah!

Idag kan man säga att jag haft en skön och chill dag. På kemin så hade läraren genomgång på powerpoint. Själv har man ju fått lära sig att man ska stå upp och prata ut till klassen och prata på ett intressant sätt så folk vill lyssna på det man har att säga. Han gör tamefanimej tvärt om. Han sitter i mitten av klassrummet med datorn framför sig och berättar i en deprimerad ton exakt det som står på powerpointen. Han lägger knappt till något och ibland vet han inte ens vad han pratar om. Jaja, jag satt och läste i boken och gjorde uppgifterna som vi skulle göra så var färdig när lektionen var slut istället för att sitta och lyssna på allt läraren hade att komma med. 
   Matten gick också bra idag, börjar fatta det mesta och kan till och med räkna b-uppgifterna som jag inte fattat nått av de senaste kapitelena. Känner mig helt nöjd. Och så sa tandläkaren att jag hade fina tänder och att allt var okej förutom att jag måste vara mer noga med att borsta tänderna och använda plackers;) Allt har rullat på kanon idag.Ja, kanske inte idrotten , den var kall och sandig. Spelade beachvollyboll utan skor:S Men men den värmen fick jag upp snabbt igen, jag och Linn har hurtat oss idag igen. Sprang milen!! Är lite stel just nu men det blir väl ännu värre imorgon antar jag;)
  
Dagens ros: Mig och Linn som sprang milen;)
Dagens ris: LLT som inte kan fixa sina jävla kort.

Nu ska jag och Anton gå och sussa. Vi båda är helt slut. Puss å Kam å Gattis!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0