Work it baby, work it...;D

Idag hände en ganska kul sak. Eller kanske inte kul utan snarare ironisk. När jag åkte buss hem från skolan så var det två bilar som hade ställt sig på respektive sida av vägen så bussen knappt kom fram. Busschauförren tyckte det var för tajt så hon gick ut ur bussen och gick in på dagiset alldeles intill för att försöka spåra ägarna till bilen. Har aldrig varit med om något liknande men tillslut så kunde hon lirka sig ut med lite hjälp av en byggarbetere som vinkade att det var grönt att köra.
  Det har hänt en annan kul sak idag också. Jag var och övningskörde i två timmar typ. Det gick helt bra! Körde först på hertsön där jag brukar köra för det mesta sedan körde jag hem för att pissa(första gången jag körde hem därifrån), sedan körde jag fram och tillbaka till stan för att hämta mamma :) Helt stolt över mig själv är jag! Var även och cyklade tidigare idag. En mil på 25 min. Vet inte om det är bra eller dåligt men kändes bra att få röra sig lite iaf och imorgon blir det simning igen.

Dagens ros: Till Anders för att han står ut att övningsköra med mig så länge.

Dagens ris: Till den lärare som kommit på att teknikprog. ska iväg på klassresa.

Det var nog allt för mig idag, ja, förutom att jag måste säga att jag saknar min underbare pojkvän Anton som är ute på den där klassresan i råneå men han kommer hem imorgon!!=) Älskas på dig min sötunge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0