Vilken dag alltså..

Fy fan vilken dag. Det började iaf bra, fick vakna upp med älsklingen och fara till skolan med honom sedan skildes vi åt i hissen och jag trog till min första lektion som var biologi. Det var faktiskt riktigt kul. Fick göra cerat och slunga honung och annat skojsigt. Dock glömde jag mitt cerat på bänken så fick inte testa det:( Nästa lektion var fysik där jag som vanligt höll på att somna. Efter ett tag så fick jag iaf liv i mig själv och kunde följa med. Våran lärare är väldigt tråkig när det gäller att gå igenom på tavlan. Han formulerar sig så dåligt så man inte hänger med vad han säger. Eller snarare, man förstår inte vad han säger ibland. Efter lektionen åt jag lunch och sedan började evighetsväntandet. Jag skulle inte ha lektion förrän fyra och en halv timme¨senare. Det blev att jag satt och hängde med Ida, Adde och Malin ett tag tills jag gick till syon och bad om att få kolla på vilka andra kurser jag kan läsa istället för idrottskursen som gör att jag får en massa hål hela tiden. Om det går så ska jag läsa två 50p kurser så slipper jag fyra timmars hålet på måndagar och 2-3 timmars hålet på fredag:) Det skulle förgylla min skolvistelse lite det här året!

Ikväll blir det att dra till Linn eller ska dit snart. Ska vara lite fotograf och så sedan ska vi fara och simma imorgon på morgonen innan skolan. Vi har ju blivit ena riktiga hurtigbullar;) haha, nu är jag hungrig så ska ta och göra en macka i mitt nya mackjärn som jag shoppade på loppis för 20 kr igår. Riktigt stolt över mitt fynd =)

Pusstjo, älskas på Anton<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0