Today it is=)

Goddag alla glada, idag tänkte jag berätta att jag fick min nya telefon. Nöjd och belåten är jag nu, tycker hittills att det var ett väldigt bra kap. Inte alls blodigt pris med så många funktioner och hyfsad kamera. Vill också berätta att det gick bra att övningsköra. Helt sjukt att det går så mycket bättre nu än vad det gick första gången jag körde förra veckan. Har kört kanske 3-4 ggr förra veckan och idag så det tar sig. Känns så skönt när jag kan köra vars vi än ska och inte behöva vara nervös att få motorstopp eller något sådant. Känner mig bara mer och mer säker, inte för att det är så konstigt kanske eftersom grejen med att övningsköra är att man blir bättre och bättre ju mer man kör.
  Vaxade benen idag! Haha första gången hos en riktigt vaxare eller vad man ska kalla det. Det gjorde lite mer ont än dom här dåliga vaxkarterna man kan köpa i affären men det blir 1000 gånger bättre resultat!

Dagens ros: Den lycklige blir idag Linns moster som vaxade benen på mig till ett bra pris.
Dagens ris: Fysikläraren som är helt puckad. Går från lektionen när vi behöver som mest hjälp.

Ska bege mig mot sängen och kanske läsa i min bok som jag inte gjort på ett tag. Hade gött allihopa!
Puss och godnatt, speciellt till min älskling Anton som inte är hos mig! Och förståss till dig Linn!

ericsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0