today is gonna be the day...

...det är låten jag för tillfället har på hjärnan eftersom Nyman och Edin sjungt på den hela ;) 
 
Nu sitter jag i fotöljen framför tven hos pappa för första gången på typ 3 månader. Det känns lite skumt faktiskt men det känns ändå bättre att bara vara här ibland. Då hinner man inte bli så less och så känns det mer naturligt på något underligt vis. Vi såg just på en skitbra film på ettan, tro det eller ej. Super spännande var den iaf, somnade dock lite i början men missade inte så mycket. Sov mest när pappa och Carina såg på Höök som jag såg igår. Måste bara säga ett par ord om den serien. Den hade seriestart igår och man var helt förväntansfull eftersom jag tyckte om den förra säsongen men jag blev faktiskt väldigt besviken på första avsnittet. För det första så var det ett dåliga skådisar, hackiga scener och tråkigt innehåll. Andra säsongen brukar nästan alltid vara sämre, iaf när man byter skådespelare. Jag hoppas bara att det blir bättre men Andra Avenyn som börjar på söndag!!=)

Helgen i stora drag:
- Gymma
- 40års kalas
- IKEA
-One tree hill
-Andra Avenyn

Citat:" Du to att jag ä dum och att du kan lua mig. Men en sak ska du veta, det ä folk som ä dummae än du som ha luat mig."slut citat.

Dagens ros: Den får Linn som ringde och räddade mig ett tag från kemin.
Dagens ris: Den som upptäckte kryddan koriander.


                 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0