The weekend

Helgen började bra med att ha en myskväll hemma hos älsklingen. Kan inte komma ihåg att vi gjorde så mycket mer än att vi åt en trevlig middag med Lars, Ann-Marie, Vilmer och Amanda och självklart Antons familj. Jo just det, jag åt upp min Anton Bergs choklad som Antons mamma hade köpt åt mig för typ två månader sedan men då åt jag inte godis så jag hade verkligen längtat efter den! Anton fick en bit som han till och med hade kvar dagen efter:o själv så slukade jag hela inom loppet av 20 min kanske;) HAHA!
   Lördagen var också helt perfekt. Vaknade vid åtta och kanske klev upp vid nio, tro det eller ej så klev Anton också upp då! Vi käkade frukost och sedan tänkte vi gå och duscha men det blev lite fördröjt, för vi somnade nämligen i soffan;) Sedan for vi och käkade på max och provade lite sängar. Vi har legat och trängs i en 105cm bred säng i fyra och en halv månad och när vi provade en 120cm så tyckte vi den var för trång. Skumt. Men hur som helst, eftermiddagen fortsatte med att vi lagade mat, eller Anton lagade purjolöksoppa, älskling den blev jätte god, sedan for vi till stan och såg när Linn och hennes band hade sin första spelning, superbra verkligen!! Kvällen avslutades med en skön nattsömn i en stor säng.
  Söndag: plockat bär, ätit och varit hos Linn. Nu ska jag basta med familjen som jag inte sett på hela helgen så good bye;D


Dagens ros: Går till Linn som hittade min tröja som jag köpte i spanien.
Dagens ris: Den får nog busschauffören som körde så enormt segt.


A<3L=sant


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0