The last two days

Gårdagens exkursion var ju höjdpunkten den här veckan! Eller kanske inte rikitgt, inte själva grejen att vara i skogen och plocka växter och djur iaf. Bussen körde över Johannas väska så bullarna hon hade bakat till hela klassen blev helt mosade och lite av det andra hon hade i väskan plus själva väskan gick sönder också. Det är ju inte kul men lite ironiskt var det, men bullarna var fullt ätbara iaf!! Tack Johanna, jag tycker synd om dig och din väska!

    väska                         
            
Det var väl gårdagen det, jag ska gå vidare med att berätta om svenskan idag. Vi ska göra teater av olika pjäser av Shakespeare och våran grupp ska göra en pjäs av Stormen. Har absolut ingenaning om vad det är för någon men det blir nog lite kul ändå. I oktober ska vi få gå och se Romeo och Julia-musikalen på norrbottensteatern=)
   Edin hade lite tråkigt så han tog kort på sin toffla som han satte som bakgrundsbild på min mobil. Trodde först att det var fel mobil jag tagit eftersom flera i klassen har en sådan men det var det ju inte;)

                                       


Citat:"Gubben här har en kusin som heter Limbo. Han är egentligen från Rimbo men numera är han sambo med en bimbo som är västindisk mästerinna i Hambo." slut citat.

Dagens ros: Går till engelskaläraren som är bra på att hjälpa och få en att förstå.
Dagens ris:  hmmm... detta är alltid svårt nästan. Det måste nog bli Jessica som alltid smaskar i mitt öra.

Kommentarer
Postat av: emelie

haha fin bild på tom ;D

2008-09-18 @ 22:35:39
URL: http://emelieberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0