Shobre!


Jag och Linn har som vanligt varit hurtiga idag, vi har varit på gymmet och tränat effektivt en timme faktiskt=) Sedan började skoldagen med matte, blä, eller det har nog varit dagens roligaste lektion om jag tänkte efter. Matte är helt otroligt faktiskt kul om man fattar det man håller på med. Däremot svenska nu är helt jävla pisstråkig. Den här lektionen hade vi dock tur för vi fick läsa en text som vi imorgon ska diskutera. Engelskan gick segt och var inte det roligaste man har varit med om, vi ska skriva en artikel om en text som jag inte fattar någonting av. Läraren kommer få det tufft med mig känner jag;)
   Efter skoldagens slut gick jag på stan men älsklingen ett tag. Hittade en tröja, eller två stycken, som jag la undan för att jag inte kunde bestämma mig för vilken jag skulle köpa. Anton kom då med ett gott råd: Du lägger undan båda och så rensar vi din garderob ikväll så ser vi vad du behöver mest. Smart kille man har alltså;) Fast jag har redan nu kommit underfund med vilken tröja jag ska köpa trots att jag inte har städat någon garderob ännu.
  Vi skildes åt vid bussen för att sedan återförenas några timmar senare. Men tiden emellan spenderade jag bland annat till att köra bil, gå hem från stan och hälsa på mormor och morfar som jag inte hälsat på, på länge. Precis när jag kom hem så kom Anton, man kan ju kalla det riktig timing.
  Nu sitter Anton och läser fysik, Jessica jobbar matte, Anders spelar gitarr, mamma pratar i telefon och jag, ja ni ser ju själva, jag sitter här och skriver. 

Dagens ros: Mormor som bjöd på tårta.
Dagens ris: Går till mig själv som stressade på övningskörningen.
  

  
=)


Vacker solnedgång på lulsundet! Där missade ni något ni som inte var där. Men men nu ska jag umgås med min pojkvän som inte står ut med kemin nå mer. Haha puss på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0