Oh god

Fan vad less jag är på att vara förkyld. Det är det värsta jag vet när man är snuvig och hängig och kan inte träna. Man har varken ont i halsen eller har feber utan snuvan bara ligger där på ytan och vill inte bryta ut till en riktig förkyldning så man blir frisk sen:S Hoppas att det går över snart!!
   Varit hos Linn och sett OTH och myst hela kvällen och eftermiddagen. Anders kom och hämtade mig så fick köra hem. Första gången i så här riktigt mörkt faktiskt. Lite läskigt var det på sitt sätt, skulle svänga och så kom det en bil till mötes så kunde inte ha på helljusen så såg inte ett piss, såg inte vägen jag skulle svänga av på överhuvudtaget. Så är det, man måste lära sig även det!
   Nu ska jag nog gå och duscha, packa för skolan imorgon sedan kanske läsa lite och sist men inte minst sova. Har dock sovmorgon imorgon så det blir lite skönt=)

Dagens ros: Går till Linsi för att man kan prata om allt med henne.
Dagens ris: Målarfärgen som inte ville mig väl idag.



spanien

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0