Ninu på er...

..jag vet Linn jag är en härmapa men det är bara för att du kommer på så finuliga och gulliga ord som man inte kan motstå att ta efter. Till och med Anton har börjat säga så. Helt otroligt vad dina ord och traditioner kan sprida sig;)
   Jag har inte så mycket att säga mer än att jag tränade mina små knattar(som inte är så små längre) igår, första gången för säsongen. Tredje året som jag tränar dom iår och till helgen blir det BBD i Arcus med 6 matcher som en uppvärmingsstart på säsongen. Har dock bara haft tre träningar med dem och halva laget spelar fotboll så det krockar ganska mycket fram till den slutat. Det gjorde att vi inte kunde starta säsongen förrän i mitten av september.
   Imorgon är det den 25 och det innebär lön:D Det blir väldigt nice! Något som är mindre nice är att jag har ett tre timmars hål imorgon;( Men jag har mycket att plugga så det gör inte så värst mycket ändå. 

Dagens ros: Anton köpte bulla till mig och hans familj idag!
Dagens ris: Jag glömde hälften av sakerna jag hade behövt så därför går dagens ris till mig själv.

Höll nästan på att glömma. Jag och Emelie gymmade idag och jag tog typ 30 i bänkpress;) haha

Puss god natt på er alla=)


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, du är söt du, Jag är glad att mina traditioner och uttryck sprids;)

2008-09-25 @ 21:56:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0