Matchhelg...!

...Plus lite myshelg! Jag och Anton hade 5 månader igår så vi hyrde lite film och köpte godis. Först lagade vi mat, lasange blev det, sedan såg vi första filmen. I am Legend- Betyg :5 av 5 möljiga, mycket bra film, både lite läskig och sorgilg med många "naaaw" upplevelser =)
   Efter filmen blev jag tårögd och knäsvag, både av filmens slut och av Antons gulliga ord! Vi har varit med om mycket dessa fem månader ska jag verkligen tala om=) Därför passade det bra med ett romantiskt bad med tända ljus. Mycket mysigt blev det och mer skulle det bli... Andra filmen var också bra, men dock inte lika som förra. Jag höll som vanligt på att somna i filmens slut men började käka mer godis så höll mig vaken. Namnet på denna film var Gracie-Betyg: 3 av 5.

Snart bär det av mot Arcus där Jessica (mitt coachinglag) ska spela sina första matcher för säsongen i cupen som kallas för BBD. Det ska bli rikigt spännande att se vad de går för i år. Har ju som sagt inte tränat så mycket än. Mer om resultaten kommer sedan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0