Hej och åH Luleå

                                                                        aljdfoai                                  
Idag var det pingistime för Jessica och Anders så jag tänkte att jag kunde följa med och få röra lite på mig. Det gick dock inte så jättebra för mig eftersom de andra två är mycket bättre än mig men strunt samma, det var ändå lite kul:)
   Jag beställde min nya mobil idag också. Jag tog mig en tripp till storheden för att kolla vad ett minneskort kostar i butiken men kom fram till att det bara var 50 kronors skillnad mellan det och att beställa så orkar inte göra mig besväret än jag ändå ska beställa telefonen. Jag får det förhoppningsvis i början på nästa vecka så jag kan börja ta lite bättre foton som jag kan lägga upp här. Min kameramobil nu är väldigt kass. Ett fett exempel är bilden till vänster;) För det mesta har jag snott Antons bilder som han har tagit så det ska bli lite bättre kvalla men nu serru, nu blir det lika bra bilder med min telefon, förhoppningsvis;)
   Just jag, höll på att glömma, fick mitt gymkort idag så ska börja träna imorgon kanske, om jag orkar det vill säga, har idrott och kanske ska träna med Linn. Får se hur det blir, nu är det fixat iaf!
  Såg föresten att Andra Avenyn börjar den 21 september så äntligen får man en serie att följa igen:D Inte för att jag brukar ha så jättemycket tid för det men tre avsnitt av andra avenyn ska man väl kunna klämma in. Då har det väl kommit till slutet av dett inlägg så tänkte avslöja dagens ris och ros...

Dagens ros: Denna dag går rosen till min pappa Peter som fixade ett gymkort åt mig!
Dagens ris: Går till min svenskalärare som alltid lyckas få mig att nästan somna på lektionerna.

Citat: " Käa budpaet. Edan dom gamla gekena, gifte sig och höll på. Nu ä det dags fö e två. Puss å kam å gattis!" slut citat.

Linn<3Anton

Kommentarer
Postat av: josefine

åhh vad snygg blogg du har!:D hur ha du gjort allt? :D

2008-09-04 @ 21:17:00
URL: http://josefinelind.bloggagratis.se
Postat av: Linn

Nej ska jag vara helt ärlig så har jag inte gjort någonting. det är Emelie som har fixat den:)

2008-09-04 @ 21:26:08
URL: http://bladlusen91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0