Haj hoj!!=)

saifoasdiuvbsi

Jag måste ju säga att jag och Linn var riktigt hurtiga som for till stan kl 8 och simmade en timme när vi egentilgen hade sovmorgon till 10. Dagen började trots allt inte helt lysande. Min moppe startade inte så fick hämta den i bensbyn senare under dagen. Inte för att det gjorde någonting för då fick jag övningsköra dit:) Det börjar gå bättre och bättre med körningen nu. Fast det vore ju konstigt om det inte gjorde det eftersom jag kört mer och mer också. Hittills har det väl inte blivit överdrivet mycket körning men ändå inte så dåligt.
  Nog om det. Snart kommer Anton och hans familj på besök för att umgås och fika lite. Det känns helt bra när ens familjer tycker bra om varandra och kan umgås. Det styrker förhållandet ännu mer. Även att man tycker om att umgås med varandras syskon betyder också mycket. Man känner sig verkligen som en i familjen, det är mitt andra hem=)
Nu ropar mamma att jag ska komma och vispa något så måste väl slita mig härifrån, men innan jag går så ska jag inleda min dagens ris och ros utdelning som jag tänker starta här och nu!

Dagens ros: Den går till Anton som förgyller min dag med att komma och ge mig en kram!
Dagens ris: Går till min moppe som inte ville starta imorse.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0