Frossa

shit vad man har ätit idag. Men det är som vanligt när man varit på kalas. Jag planerade det hela bra denna gång. Jag tog leggings och en tunn tunika ovanpå, ingenting som sitter åt men magen blir direkt gravid:S Min mage är ett stort mysterium het enkelt, sköter man inte mattiderna eller råkar man äta lite för mycket eller något liknande så sväller den upp. Aja sånt är livet. Nu är jag trött och less så ska sova.

Tyvärr är jag för trött idag så orkar inte med någon utdelning av dagens ris och ros.

Tack och hej!

Kommentarer
Postat av: Linsan

Jag trodde att du skulle skriva om en annan typ av "frossa". haha

2008-09-20 @ 23:43:27
URL: http://forawhile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0