A weekend to remember=)

Helgen inleddes med en utsökt middag på anatolia med min bästa kompis Linsi. Tidigare på dagen strosade vi runt på stan med Anton och Linn klippte sig. Efter middagen som bestod av bulgur, fläskfilé, beasås och lök- och svampröra blev det ytterligare lite tidsfördriv på stan innan bion skulle börja. Vi köpte lite godis och en festis som  vi delade på som sedan knappt blev uppdrucken;) Jag åt knappt några godisar heller, om jag inte missminner mig så var det fyra stycken, men det kompenserade jag senare kan man säga, mer om det sen. Bion var faktiskt riktigt bra och jag somnade inte! Helt coolt, jag har somnat de senaste biosarna jag varit på av olika anledningar. Nu hade jag t.o.m. druckt lite cider och ändå somnade jag inte! =) Det blev en helt lyckad kväll och en slapp morgon som följd.


 
middag/bio



Helgen rusade vidare med storm steg. På lördag förmiddag efter Linn farit från mig så tog jag bussen till stan och tränade för första gången på Natulus. Kanske tränade i 45 min och sedan åkte jag vidare till Anton i g-stad. Vi chillade gärnet ganska länge medan vi åt kex och försökte komma på vad vi skulle äta till middag. Efter många om och men kom vi fram till att det fick bli fläskfilé med BBQ-potatis, gräddsås och vitlöksbröd. Vi promenerade till storheden via storsand för att Anton skulle ta sand till sina knäövningar. Den väskan var inte lätt ska jag säga er! Fy fan, jag slapp bära den så länge som tur var. När vi handlat klart insåg vi att vi inte hade några kontanter till bussen så vi tänkte att vi skulle gå även hem. Men vi var så hungriga så vi köpte lite nödmat på max. Miniburgare och chili cheese blev det, men vi tog bussen hem iaf, fick bara vara lite onödiga och ta ut pengar för det. Hem kom vi till slut och maten blev god. Fast i och för sig så är allt gott när man är riktigt hungrig;)
Vid nio började vi se en film och jag var så trött att jag somnade redan en halvtimme in i den två timmar långa filmen. Men vid tio ringde Linn och Anton tände alla lampor och jag satte mig upp så jag inte skulle somna igen. Jag såg faktiskt klart filmen men fick käka lite godis för att hålla mig vaken. Åt upp godisarna jag hade kvar från bion och några andra som jag och Anton hade köpt. Det värsta var att jag käkade godis även idag (söndag) så har ätit godis 3 dagar. Inte bra;) men men så är det ibland.

storheden

Idag har det inte hänt något spec. Har bara tagit det lugnt och pluggat lite. Har blivit lite förkyld så är inte på topp precis.

Dagens ros: Går till Anton för att han är så söt.
Dagens ris: Ingen har gjort sig förtjänt av dagens ris denna dag.





Kommentarer
Postat av: emelie

anton ser ut som håkan hällström ;)

2008-09-14 @ 21:08:56
URL: http://emelieberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0