Så var snart den helgen också slut...

Ja.. Det är ju helt sanslöst att veckorna kan gå så snabbt. Har dock haft en längre helg denna vecka. Var nämligen "ledig" igår:) Jag och Linn var och hälsade på lite gamla lärare och var riktigt flitiga med att plugga och städa!=) På kvällen såg vi idol och hade främmande av Anders jobbarpolare och hans tjej. Trevligt trevligt faktiskt:) På morgonen idag fortsatte vi med städningen men det tog inte så lång tid så vi såg på oth sedan åkte Linn till jobbet och jag till stan och käkade och gymmade med Anton. Vi åt tacobuffé på Sub & c/o det var ingen hitt. Bröden var mögliga och köttfärsen smakade inte taco utan vanlig köttfärsås och dåligt skurna grönsaker:( Den här gången fick jag iaf kallt vatten. Sist fick jag betala 7 spenn för ljumet vatten:S Aja sånt är livet ibland, men jag säger bara en sak. Ska aldrig äta där mer. Dagobert är tusen ggr  bättre:) Träningen gick iaf bra men efterår så blev jag riktigt trött och lam i hela kroppen, det hjälpte inte med mat heller. Blev dock lite piggare under kvällens gång som har bestått av att plugga fysik och sett på Andra Avenyn med syrran;)

Måste sova nu, imorgon bär det av mot ö-torneå med 98orna, de har minisammandrag. Kan lova en sak: jag kommer sova på bussen!!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0