Rensing och bakning!

Jag har börjat vara helt duktigt och baka mycket. Jag har bestämt mig för att försöka baka bröd iaf en gång i veckan så får vi se hur det går:) Tycker det är helt kul så det blir nog bra:D Bara jag lyckas med jästen så brukar det rulla på fint;)

           
 

                                                         Vitt matbröd


Middag hos Antons kusin och hans mammas morotsbröd med hans lillasyrras halloweendekoration:D

         


Jag slängde mina trasiga tygskor i fredags!!!!:'( Det var verkligen mina favvoskor! Inga skor var så sköna som dem men de hade hål under sulan och var trasiga i kanterna så det var ju på tiden att de hamnade på tippen men det var ändå lite soriligt:(

          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0