Överskottsenergi!!

Åhhh, jag vet inte vad jag ska göra, kan typ inte sitta still. Enda sedan jag slutade med mina piller har jag mått så sjukt mycket bättre och blivit 100 ggr gladare och spralligare. Det är nästan lite jobbigt ibland. Man känner hur man bara babblar på om ingenting och att den andre personen tycker att man är jobbig men ändå fortsätter man att mässa på. Kan gå och tänka för mig själv efter man skilts åt att: Gud var jobbig jag är, hur orkar personen i fråga stå ut att vara med mig;) Helt galet men så är jag ibland. Nu vill jag bara fara ut och springa av mig men har inte tid!:( Ska äta snart och sedan har jag träning med 98orna så det sket sig. TYpiskt när man väl vill spriga så har man inte tid!!:(


Kommentarer
Postat av: emelie berglund

det är lugnt, jag orkar inte med dig egentligen, jag lossas bara ;)

2008-11-19 @ 10:37:15
URL: http://emelieberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0