Mysigt på stranden

En morgon när jag och Anton sitter och kolla på datorn eller nå kommer hans pappa in och är helt dyblöt. Han skulle fånga in en flybrygga som hade farit ut lite för långt. Han skulle då kasta ut ett ankare som lyckade fastna i hans ring, så när han kastade hade han inte så många fler val än att hoppa efter eller få fingret avslitet. Jag och Anton blev lite nyfikna på att gå ner och kolla vid hamnen vad som hade hänt och när vi kommer dit är vattnet otroligt högt;)

                  


En dag om det var på lovet eller inte det har jag för kort korttidsminne för att komma ihåg men det var iaf mysigt. Jag och Anton tog en prom till lillsand och fotade lite. Det var en jättefin dag med bra väder och lagomt kallt (med mycket kläder på). Det hade börjat frysa lite minsann men det var mest som det såg ut som. När Anton slängde en sten eller var det nu var så var det bara slask typ:P  VAR TUSAN ÄR SNÖN??! DEN BORDE VERKLIGEN KOMMA SNART!!

                 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0