Brödbak och vinterjacksjakt

Först och främst måste jag ta och berätta att jag fick 2 poäng ifrån VG på matteprovet vi gjorde förra veckan. Så var det förra året också att jag fick någonn poäng ifrån och sedan fick jag göra en prövning(på NP) och fick VG i betyg. Jag satsar verkligen på att på få det i C-kursen också! Det mest irriterande var att jag hade haft typ rätt på ett C-tal om jag bara tänkt lite. Kom nämligen på hur jag skulle räkna ut talet samma kväll som jag gjorde provet:S Aja, får satsa på nästa prov som kommer vara i december då:)
   Idag har jag varit på jakt efter en ny vinterjacka eftersom min gamla gått sönder. La undan tre jackor på tre olika affärer och imorgon ska jag avgöra vilken jag tänker ta. En är helt borträknad redan men kommer ha beslutsångest om vilken jag ska välja av de andra två. De kostar nämligen lika mycket ord. pris men Anton har en rabatt på 15% på ena affären men kruxet är att det är typ mer än fodrad höstjacka än en vinterjacka:( Åhhhhh, hur ska jag göra??
   
Snart har mitt bröd jäst färdigt, och denna gång har det jäst riktigt ordentligt;) Det börjar till och med snart svämma över bunken;) hihi ska gå och ta hand om det nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0