Äntligen=)

Det tog ett tag innan jag änligen kunde bestämma mig vilken vinterjacka jag skulle ta. Jag hade valt bort den från Intersport för att den var väldigt konstig, såg typ ut som en buffel i den så den gick fetbort. Alltså återstod två stycken. När jag anlände till stan låg smejan närmast så det blev först att jag provade den från Team Sportia. Emelie, Ida och Adde tyckte den var fin men jag tvekade och la undan den en tredje gång och gick till Stadium och provade en brun jacka där som jag efter många om och men köpte för att ta med den till Team Sportia och prov båda efter varann. När jag slutligen bestämde mig för att köpa den röda fina jackan därirfrån dröp jag i svett och då hade jag bara en vända kvar innan jag och Anton kunde gå och träna, nämligen att lämna tillbaka jackan från Stadium som jag köpt en kvart tidigare. Pinsamt värre så stod samma tjej kvar i kassan;) Nu är jag iaf supernöjd över mitt köp!!

                   


Ps. Jag fick MVG på svenskauppgiften om renässansen!!:D

Kommentarer
Postat av: josefine

snygg jacka på en ännu snyggare tjej ;)

2008-11-12 @ 21:24:37
URL: http://josefinelind.bloggagratis.se
Postat av: Linsi

Fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin fiiiiiiiiiiiiin! hihi, jag vill prova imorrn!<3

2008-11-12 @ 22:10:46
URL: http://forawhile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0