Sommar och sol med härlig värme!

Måste börja med att berätta om min och Antons hurtiga kväll för några dagar sedan, närmare bestämt i söndags. Vi joggade till stranden där vi tog av oss och sprang i bikini och badbrallor, hur skönt som helst! Efter två vändor fram  och tillbaka tog vi oss ett dopp. Otroligt nog så var det varmt i vattnet och så var det solnedgång med underbart vacker rosa himmel. Hur mysigt som helst! Inte nog med det,. Sedan gick vi hem barfota med handdukarna lindade omkring oss och åt några mackor eftersom vi hunnit bli hungriga eftersom klockan var vid halv tolv. Vi  hade satt igång bastun så efter mackorna gick vi in där och höll nästan på att somna där i värmen,.. efter en sval dusch gick vi och la oss, jag kan ju säga att jag somnade på direkten.

Idag är det onsdag och ännu en kväll på jobbet börjar snart...För tillfället sitter jag på kulturenshus för att Jessica ville låna böcker. Jag har redan en hel radda böcker som jag ska läsa så orkar inte låna någon, därför hamnade jag framför datorn istället. Jag har lite dåligt samvete att jag inte gick ut och satte mig i det vackra vädret istället men har legat ute hela morgonen och ska fortsätta med det när jag kommer hem..- Men hur som helst , åter till jobbsnacket. Jobbar bara en dag till efter det idag sedan är jag ledig i tre dagar!! Och då blir det kalas och partytime:D Kul som tusan blire nog! Länge sedan jag festade nu faktiskt. men men nu måste jag börja leta reda på Jessica och se om hon har hittat sig någon bok och så måste jag börja fara hem och laga mat..,

Puss och Kram, älskar dig mer än någonsin Anton!!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0