Så överraskad!

Igår var det en lång dag på jobbet. stod och klippte korv hela dagen i packen. Fy fan vilket tråkigt  jobb säger jag bara, tur som fan att man hamnade i kallskänken och inte i packen! Men igår fanns det inget att göra så vi blev tvungna att klippa korv ist:S Hur som helst så kom jag hem vid tjugo över nio och började baka en tigerkaka och medans den var i ugnen så duschade jag och löste lite soduku. När kakan väl var klar och jag hade borstat tänderna och allt färdigt gick jag och lade mig och läste. Jag hade inte hunnit läsa en sida ens innan Anton dök upp i mitt rum helt utan förvarning. Snacka om jag blev överraskad!!? Skulle vela ha sett mitt ansiktsuttryck när han helt plötsligt stod framför mig..Super jävla glad blev jag iaf!! Vi satt uppe och fikade och pratade ganska länge innan vi gick och la oss och sov. Eller jag tror uinte Anton sov så mycket, han hade tydligen sovit till två dagen innan så han hade lite svårt att somna, men jag hade klivit upp vid kvart i tio och jobbat hela kvällen och eftermiddagen så jag var iiiicktit tött;D

Idag har jag haft en underbar dag med Linn och hennes familj. Vi for ut med båten och har legat och solat, ätit pannkaka/tigerkaka, läst och åter solat hela dagen. Har dock bränt mig lite:( Men sånt är livet...Dagen har iaf varit urskön!! Ikväll ska jag på bio med älsklingen och en massa andra, vi ska se kung fu panda som har premiär idag:) nu ska jag fixa till mig lite och väcka älsklingen som har slocknat i min säng. Stackarn , jag bufflas så mycket på honom och en natt hade jag tappat mitt täcke på golvet och snott hans så han hade fått ligga och frysa:(

aja, ha de gött /Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0