Mysig sommarkväll längs stranden...

Dagen började med att jag vaknade tjugo över fem på morgonen för att stiga upp och jobba, vilket bestod av att göra räktårtor och springa som en skållad råtta fram och tillbaka för att det var mycket baguetter att göra också. Började nedräkningen av dagen redan från första rasten, med andra ord efter två arbetstimmar. Jag längtade bara efter att få komma ut i värmen och sola och vara med Anton. Tur som jag hade så gick dagen fort och jag skulle bara skjutsa hem Anders och hämta lite saker innan jag skulle sticka till Anton! Vid kvart över fyra nådde jag målet och klev över tröskeln hos älsklingen som väntade på mig med en stor kram:) Vi såsade på lite som vanligt men till slut kom vi oss till bastun där jag njöt av massage på min onda rygg. Är inte van att stå/gå på stengolv i åtta timmar så får lite lätt ont i både rygg, ben och fötter:S  Kvällen började arta sig och vädret blev allt vackrare, vi bestämde oss för att ta en promenad till stranden. Vi gick inte bara till standen utan gick längs standen tills den tog slut. Det var nästan en sådan där fin solnedgång med rosa himmel men vi var lite för tidigt ute plus att det var lite för mycket moln precis kring solen. Hur som helst var det jättemysigt och härligt ändå! Som sagt så gick vi så långt tills stranden tog slut och man var tvungen att gå i vattnet för att komma vidare, till slut insåg vi att det inte fanns några fler sandfläckar att ta sig till så vi stannade och stod där och höll om varandra och självklart var vi tvungna att dokumentera det hela:) Efter ett mycket mysigt stopp så började vandringen hemmåt då vi mötte några som flög med en drake, det var lite små häftigt!
   Kvällen avslutades med en lussebulle innan jag var tvungen att fara hemmåt för att orka upp på morgonen därpå, eller där ljög jag, självklart så avslutades med en lång rad kramar och pussar!! <3

Nu ska jag sova för annars kommer jag att vara död imorgon. Ska nämligen upp kvart över fem imorgon också:(

Puss å Kam å Gattis!
 
Älskar dig så jävla mycket Anton! Tre månader på lördag<3 =D


Puss på älsklingen!

we=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0