Surprise!!=)

Igår morse vid tio i sju satte jag och Anton oss på bussen till stan för att vid tio i åtta åka iväg med bussen till Skellefteå men det visste jag inte då. Linn hade ordnat en överraskningsdag för mig som vi brukar göra när vi fyller år=) Första överraskningen blev att Ludde satt på busstationen när jag och Anton kom dit sedan fick jag veta vars vi skulle och när vi väl var framme då fick jag veta vad vi skulle göra. En dag på Boda Borg, så jävla skoj!! Vi tävlade killarna mot tjejerna och vilka tror ni vann? Tjejerna såklart, jag och Linn ägde sönder dom men 8-4 i stämplar:D Hihi!! Det kändes bra. Före vi åkte till Boda Borg gick vi en sväng på stan och åt lunch på Citygallerian. Jag och Linn åt en rktigt god måltid bestående av kyckling och ris med grönpepparsås, sallad och nybakat bröd till:) Hur gott som helst! Tack för allt hörrninini, ni är bäst! Speciellt Linn som kom på hela grejen. En icktigt stot plus i kanten ska du ha fö det:D

   

                                                        


                                                      


                                                 
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0