Söndag

Denna söndag har varit hur perkekt som helst. Inget beroende av att passa några tider bara tid för att ta det lugnt och umgås med vänner och familj:) Jag var duktig och klev upp klockan åtta och käkade frukost och läste tidninen. Sedan har jag färgat håret på mamma, sett oth, prommat och umgåtts med Linn, varit hemma och käkat middag, sett på när Anders löste problemet  med vårat internet. Sista destinationen blev G-stad till min älskling där han, jag och Teodor har sett på Pirates of the Caribean 2. Enda skälet till att jag ville se den filmen är för att kunna se fyran där Zac Efron ska spela en utav rollerna=) haha. Såg ettan när jag gick i sexan och tyckte den var jättedålig. Denna film var dock bättre. Kanske har fått bättre smak på filmer;)

Ska sova nu, ska upp vid kvart över sex imorgon trots att vi har kompledigt pga öppet hus på skolan i lördags. Behövde ju inte vara med men var faktiskt där och stöttade klassen lite med fotbollen;) Linn har ordnat en överraskningsdag för mig eftersom att jag fyller år nästa vecka. Vi har börjat med det istället för att köpa onödigt skrot som man ändå inte har någon använding för;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0