God Jul!

Julafton idag men det känns ju inte rikitgt som det. Sitter här och väntar på att vetekrossen ska svalna så jag kan göra klart degen till brödet jag håller på att baka:) Sedan om cirka en halvtimme börjar Kalle Anka, helt sjukt eftersom det inte känns som om det är jul ännu. Det har gått på tok för snabbt för det. Ska livet verkligen gå så här fort? Snart sitter man väl i ett hus fullt av prylar med man, barn, hund och bil;) haha. Ungar är ju bara för söta! I veckan då jag var och tränade var det en liten kis som sprang runt i omklädningsrummet halvnaken och pratade med folk, ungen hette Dexter:D

Kan ju medge att jag är lite avis på Linn som säkerligen sitter på en strand på Teneriffa och solar just nu medan jag är kvar här i kalla svergie:( Men men snö är ju också kul! Längtar efter att få åka slalom. Åkte inte en enda gång ifjol...Fyfy! Men det ska bli ändring på det iår=)

God Jul och Gott Nytt År Önskar Jag Er Alla!

Kommentarer
Postat av: Linn i spanien

SPELA IN CITY AKUTEN PA MANDAG KL 21. SNALLA MISSA INTE DET. PUSSSSS<3



For ovrigt har vi inte bra vader idag. Regnigt men anda 20 +., Hoppas vidare pa imorrn. puss CITY AKUTEN

2008-12-24 @ 17:02:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0