Bibblan igen

Denna gång står jag och Emelie på biblo och hänger vid dartorn lite. men nu ska jag faktiskt vara lite duktig och jobba lite småföretagande och ännu duktigare ska jag vara när jag kommer hem. Då ska jag jobba kemi:( Eller jag ska försöka iaf, uppgfiterna är ganska tjorviga... för övrig så ska jag inte göra så mycket mer än att träna och kanske vara lite social med familjen som aldrig händer nu förtiden nästan. Blir väl att kolla på lite tv för jag har inte så mycket att plugga nu:D Det känns jätteskönt att det snart är jul och skolarbetet blir bara mindre och mindre=) Vill ni veta en rolig sak? Jag fyller år nästa lördag=) Kan inte förstå det själv. Det var ju fan sommar nyss! Om mindre än en månad är det jul och julkalenderna har börjat:O Dock så är det ju ingen bra julkalender som är värd att ödsla ens en kvart på. Den var sjukt skum om ni frågar mig..Kan dem inte gör en uppföljare av Mysteriet på Greveholm eller nått annat sevärt iaf?

                    

Ska kila och vara lite flitig nu=)

Kommentarer
Postat av: josefine

vi får typ bara mer och mer :o hahah jasåå du fyller år nästa lördag ;)

2008-12-04 @ 14:52:49
URL: http://josefinelind.bloggagratis.se
Postat av: emelie berglund

jaa men han är ju bara för underbar den snubben ;D

2008-12-05 @ 21:27:13
URL: http://emelieberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0