Bäst!!

Jag kan börja tala om hur trött jag var igår. Klev upp vid halv nio och gick till sporthallen i g-stad vid kvart över tio för att coacha 98:ornas minisammandrag. Första matchen började kl 11 sedan nästan match 13.15. Jag somnade nästan sittandes när jag egentligen skulle vara hur pigg som helst och peppa småtjejorna. Tur att de var så duktiga och var på topp och klarade sig bra utan någon speciell coachning. När jag kom hem åt jag lite och började läsa andra boken ur Twilight-serien. Efter någon timme blev jag så trött att jag la ifrån mig boken och sov i säkert en timme. Jag blev väckt av Adde som ringde och ville att jag skulle följa och se på en konsert men det var jag alldeles för trött för. Istället återgick jag till boken och läste över 100 sidor. Det är nog den bästa bok jag läst, och jag har inte läst ut den än. Det är långt kvar och den blir bara bättre:D

För tillfället sitter jag på biblo som vanligt på måndagar och väntar på bilden. Sista bildlektionen faktiskt och det gäller att jag målar en rikitgt bra bruntonbild som läraren valde ut förra veckan. Annars får jag inte MVG:( Jag är verkligen dålig på att måla med målarfärg och ännu sämre på att bland bra färger! Aja det är väl inte hela världen men vill ju inte sänka betyget i bild precis. Nog för att den här kursen är mycket svårare än estetiskaval-bilden för den innehåller mycket fler moment och dessutom mycket svårare. Ska gå och läsa min underbara bra bok nu!:D


                                                   


Kommentarer
Postat av: emelie berglund

Linn din lilla bokmal, det borde du hetat, bokmalen91 ;)

2008-12-19 @ 00:31:59
URL: http://emelieberglund.blogg.se/
Postat av: emelie berglund

Upptadera nu ffs ;:D :D::D:D:D

2008-12-23 @ 11:39:29
URL: http://emelieberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0